Els nens i les nenes de llebres i guineus estem treballant el projecte dels sentits.
Hem fet una sortida molt emocionant. Ens hem transformat en astronautes que feien un viatge a la lluna; en mags que buscaven estrelles a les fosques per l'espai... Ha estat molt divertit, ens ho hem passat molt bé!!!!

El dia 28 de setembre els nostres alumnes els mussols i els eriçons van  triar en assemblea el nom de les mascotes de la classe,

Es diuen PUNXETES i XOCOLATET

Durant aquests dies els nens i nenes de P.4 estem treballant el projecte de "la mascota de l'aula". Una de les moltes activitats que hem fet ha estat  posar nom a les nostres mascotes. Ens ha costat una mica, han sortit diferents noms i hem fet votacions. Els noms que han sortit escollits són:
  • La guineu BLANQUETA.
  • La llebre SALTA.
Prepareu-vos families, d'aqui poc les tindreu a casa. Estem a punt d'iniciar el projecte: Què bé m'ho passo amb...

Els nens i les nenes del parvulari  hem anat a l'escola disfressats de castanyers i castanyeres.Hem anat a veure un espectacle de titelles on ens han explicat el conte de la Castanyera. Després hem cantat i ballat... Ens ho hem passat pipa!!