El dia de la castanyada els alumnes de cicle superior de primària vam fer panellets i vam gaudir d'un dia de festa i de treball en comú. Els alumnes de 6è van treballar amb els seus fillols i els van ajudar amb la eleboració dels panellets.

Al dematí van preparar la masa amb els ingredients necessaris comprats per ells al mercat  i a la tarda van treballar en grups per a fer les diferents versions d'aquests panellets. Atmella, coco i xocolata.

Van gaudir d'un dia de convivència i festa molt contents dels seus resultats com podeu veure a les imatges.

Tots estan fets uns autentics xefs.

El passat divendres dia 15, els alumnes de Cicle superior van gaudir a la escola d'una representació teatral en anglès que té `per nom " Dance camp"

A carrec de Patrick, van passar una estona molt divertida a la vegada que practicaven l'anglès.

El divendres passat els alumnes de 6è vam anar al mercat de Felip II per comprar els ingredients necessaris per fer els panellets amb els nostres fillols.

Vam sortir de l’escola Arrels a les 9:15h del matí cap al mercat. Cada grup havia de comprar un moniato d’aproximadament 250 gr., una patata petita d’uns 100 gr. i ametlla molta. A part d’aquests ingredients, cada grup n’havia d’adquirir altres de diferents com llimones, sucre, xocolata en pols, perles de xocolata i ametlla marcona per a la decoració dels nostres panellets.

A classe cada grup havia elaborat un pressupost i els mestres en van donar 10€ per grup per fer la compra. Aquesta activitat ens va servir per adonar-nos del cost d’alguns productes.

Demà, amb els nostres fillols, farem de mestres pastissers i els ajudarem a fer una panellets deliciosos.

Raquel R. i Pau T.

El passat divendres dia 27, els alumnes de 5è van visitar l'observatori Fabra. Van fer una visita pels exteriors on es troben els instruments de mesura de les precipitacons. Desprès van visitar l'edifici de l'observatori creat a l'any 1904, on es situa el museu i el telescopi que vam admirar amb les excelents explicacions dels responsables de l'observatori. El dia va acacbar amb la visita a un parc on van dnar i gaudir d'una estona de joc.