Hem iniciat els projectes amb  un treball cooperatiu inspirat en l’ecologia i en l’acció de reciclar.

El primer repte que els alumnes havien de resoldre era la construcció d’una andrómina amb material de rebuig. El segon repte era elaborar un còmic basat en la temàtica de les “tres erres” (REDUIR-RECICLAR-REUTILITZAR).

Els nostres alumnes han estat molt motivats des del principi i s’han implicat molt positivament  en la realització dels treballs del projecte.

Aquest és l’inici de futurs treballs per projectes!

Els nens i nenes de 4t. van realizar una activitat relacionada amb la salut dental. A través de diferents jocs van ser conscients de la importància de la higiene i cura de les dents per a la nostra salut. També els van realizar una revisió dental.