• lema1516

Dins del nostre projecte d'educar en valors, els nostres alumnes s'estan apropant a una relitat ben diferent a la que ells viuen. Parlem de República Dominicana i en concret, del  Centre Cultural Poveda. Aquest centre desenvolupa un projecte de millora de la Pau i la Convivència en el seu context. Com ho volen aconseguir? A través de la música, la comunicació i la pintura. Tres eixos que faciliten el creixement de la persona.
Els voluntaris d' Intered Catalunya han  presentat avui el projecte als alumnes de 2n i 3r de primària. Ha estat una magnífica experiència
Gràcies

Llegeix més: INTERED ENS APROPA AL PROJECTE: Centro Poveda de R. Dominicana.

Avui, tots els alumnes i professors de la nostra escola hem celebrat  l’ inici de la Quaresma amb la imposició de la cendra. Junts hem fet nostre el lema de la Quaresma Arrels 2017.  Descobrim Jesús: home, Déu, aigua, llum, vida. Un temps per CANVIAR, un temps per MILLORAR.  Un temps per conèixer més a Jesús, el nostre amic. Un temps per veure i sentir a l’altre com un DO com un  REGAL.

Un temps  en el que ens ajudarem els uns els altres a fer que el nostre  somni es faci realitat.