• lema1516

Associació Teatre Viu.cat

logo6.png

Blog Teatre Viu - Arrels: http://teatreviuarrels.wordpress.com

L'escola ofereix un servei de menjador de 13 h a 15 h, per a les famílies que ho necessitin, amb l'objectiu de refermar l'adquisició d'hàbits i establir pautes de comportament fora de l'aula. Aquest servei es troba obert a les tres etapes educatives que té l'escola: Infantil, Primària i Secundària Obligatòria.Els alumnes de P3, P4 i P5 comencen a dinar a les 12'50 h. Tot seguit entren al menjador els alumnes de Primària i de Secundària.

Quan acaben de dinar els alumnes disposen d'una estona per a jugar; els d'Educació Infantil ho fan a l'edifici del Parvulari i a les terrasses, i la resta al pati, sempre sota el control de monitors i personal especialitzat. També els alumnes de Primària i de Secundària poden utilitzar la biblioteca com a aula d’estudi.

El sistema de pagaments de tiquets serà el següent:

Aquells alumnes que facin ús tots els dies fixos a la setmana, se’ls carregarà l’import mensualment per domiciliació bancària, juntament amb el rebut de l’escola.

Si per algun motiu, un dia no es queden, caldrà avisar a informació abans de les 8:50h d’aquell mateix dia, per tal de descomptar-li l’import del rebut. Si no aviseu, no es podrà descomptar. També s’haurà d’avisar si algun dia el nen/a necessita règim (sempre abans de les 8:50h).