• lema1516

Avui les aules han quedat buides. Darrera queda un curs ple de noves experiències i aprenentatges.

Els nostres alumnes han crescut i ens han fet gaudir amb els seus avanços, la seva creativitat i les seves energias. Esperem haver aconseguit també que siguin millors persones.

Per tot això tota la comunitat educativa d'aquesta gran família Arrels us desitgem un molt bon estiu i un merescut descans.

Tornem al setembre.

Gràcies per dipositar la vostra confiança en nosaltres.

ESCOLA ARRELS

Benvolgudes famílies

Com ja sabeu, la nostra escola participa en el programa CAPS (Conversation Assistant Programme for Schools) de Home to Home, empresa de reconegut prestigi i amb més de 20 anys d’experiència en l’organització de programes educatius en anglès. Aquest programa està dissenyat per a fer arribar a les escoles natius anglesos com a auxiliars de conversa, amb l’objectiu de millorar les habilitats orals dels alumnes.

Són natius de parla anglesa que han superat un procés de selecció i formació als seus països d’origen. En els criteris de selecció es valoren la seva motivació i el seu desig de col·laborar en el programa comprometent-se a fomentar l’ús de l’anglès entre els estudiants.

Aqui teniu la carta explicativa i el full d'inscripció.

Moltes gràcies

Carta explicativa