• lema1516

Els nostres alumnes de 3r d'ESO van viatjar a Dubin fa uns dies on van compartir amb les alumnes de la Escola de la IT, uns dies de convivència. Aqui us deixem un video com a petita mostra

Dijous i divendres de la setmana passada, un grup de 52 alumnes de la Teresian School de Dublín acompanyades de 5 professors van visitar la nostra escola. Els nostres alumnes de 4t d'ESO i les seves companyes van fer una sessió de conversa en les dues llengües, un dinar de germanor, jocs col·laboratius  i una sortida cultural per la Barcelona medieval, durant la qual els nostres alumnes van fer de guies.

Ha estat una experiència molt positiva que repetirem enguany, quan els nostres alumnes de 3r els tornin la visita a Dublín.

Llegeix més: Visita de alumnes de "Teresian School" de Dublín