El divendres passat els alumnes de 6è vam anar al mercat de Felip II per comprar els ingredients necessaris per fer els panellets amb els nostres fillols.

Vam sortir de l’escola Arrels a les 9:15h del matí cap al mercat. Cada grup havia de comprar un moniato d’aproximadament 250 gr., una patata petita d’uns 100 gr. i ametlla molta. A part d’aquests ingredients, cada grup n’havia d’adquirir altres de diferents com llimones, sucre, xocolata en pols, perles de xocolata i ametlla marcona per a la decoració dels nostres panellets.

A classe cada grup havia elaborat un pressupost i els mestres en van donar 10€ per grup per fer la compra. Aquesta activitat ens va servir per adonar-nos del cost d’alguns productes.

Demà, amb els nostres fillols, farem de mestres pastissers i els ajudarem a fer una panellets deliciosos.

Raquel R. i Pau T.