Els alumnes de 6è us volem explicar la nostra experiència d’aquests dies.

El nostre primer projecte del curs gira al voltant de la tardor, dels seus fruits, de la festa de la castanyada...

El Sergi i la Carme ens han deixar participar en l’elaboració de la guia de treball. Vam fer una assemblea tots junts per tal de decidir quins aspectes i quines activitats voldríem fer per aprendre i assolir els nostres objectius.

Tos junts hem pensat diverses activitats per realitzar amb els nostres companys de primària.

Als alumnes d’ infantil els hi explicarem un conte pensat per nosaltres i els hi regalarem un petit record d’aquest dia.

Amb els alumnes de cicle mitjà realitzarem una gimcana pensada per nosaltres per tal que superin proves i aprenguin aspectes de la tardor.

Per últim, farem panellets  amb els nostres fillols de l’any passat. Nosaltres serem els mestres pastissers i els hi ensenyarem com s’elaboren aquests dolços.

Tot plegat...força engrescador!!!!

Berta P, Martí R, Ivan I, Marta P i Víctor Ch