• lema1516

El dia 27 d'abril, dia de la Mare de Déu de Montserrat, hem celebrat el sorteig de Sant Jordi. Els alumnes de primer han triat tres números del sorteig de Primària i els alumnes de P-3 han triat tres premiats més per a Infantl. Els alumnes que tingueu un número premiat, poseu-vos en contacte amb les persones responsables de la biblioteca.

Gràcies per la vostra participació i col·laboració en la millora de la biblioteca de l'escola!

EQUIP PUNTEDU

BIBLIOTECA ARRELS

Llegeix més: SORTEIG DE SANT JORDI

Us volem comunicar la posada en marxa del servei de préstec de la biblioteca Arrels a partir del dilluns 24 d'octubre.

Creiem que ara és un bon moment per reflexionar en família sobre aquestes afirmacions:

• Aprendre a llegir és aconseguir la clau per entrar en un nou món.
  • La lectura freqüent és la millor manera de fer nostre el llenguatge i les seves creacions. És el gran instrument.
  • La riquesa lèxica, l'argumentació, l'explicació, l'expressió dels propis sentiments, la compresió dels sentiments dels altres, la llibertat de pensament… Tot plegat s'adquireix per mitjà de la lectura.
Llegeix més: LA TECA TORNA A LA BIBLIOTECA!