La Biblioteca, amb la coordinació del PuntEdu, és un servei imprescindible per a la formació dels nois i noies en la nova societat de la informació.

• És un espai on els alumnes de Primària van a llegir i a cercar informació acompanyats pel professor d'àrea.
  • Per als alumnes d'Infantil, la biblioteca serà el lloc de trobada amb el conte
  • Per als alumnes d'Educació Secundària, esdevé primordialment un lloc de consulta i cerca de informació en diferents suports.
  • Els alumnes de Primària i de Secundària, de 13 a 15h, poden utilitzar la biblioteca com a lloc de treball, estudi o lectura.
  • Ofereix també un servei de préstec de llibres. Els alumnes que vulguin, tenen la possibilitat de fer-se'n socis i poden treure un llibre de lectura a la setmana per endur-se'l a casa.

web per consultar els llibres de la biblioteca Arrels: